Kategoria: Jakość

Prace z dziedziny Jakosc. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Jakość usług SPA świadczonych przez City SPA w XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1. Charakterystyka usług i ich jakość. 1.1. Istota usługi……….5 1.2. Cechy oraz klasyfikacja usług……….10 1.3. Jakość usług……….16 1.4. Zewnętrzne determinanty funkcjonowania usługodawcy……….24 Rozdział 2. Rynek usług w zakresię SPA. 2.1. Geneza SPA……….30 2.2. Usługi w ośrodkach SPA……….33 2.3. Charakterystyka obiektów SPA……….38 2.4. Wyposażenie…

System zarządzania jakością produkcji w firmie XYZ.

Przez administrator

Wstęp ………. 4 Rozdział I Znaczenie jakości i zarządzania jakością produkcji. 1.1. Pojęcie jakości i zarządzania jakością………. 6 1.2. Znaczenie zarządzania jakością produkcji ………. 15 1.3. Sposoby zarządzania jakością produkcji………. 21 1.4. Instrumenty wspomagające zarządzanie jakością produkcji………. 23 Rozdział II System zarządzania jakością produkcji w…

System zarządzania jakością w mikroprzedsiębiorstwach

Przez administrator

Słowo wstępne………. 3 Wprowadzenie ……….5 Rozdział I. Analiza literatury z zakresu tematu pracy 1. Jakość w mikroprzedsiębiorstwach ……….7 2. Znormalizowane systemy zarządzania jakością………. 8 2.1. Geneza norm ISO serii 9000………. 8 2.2. Terminologia systemu zarządzania jakością zgodna z ISO 9000………. 10 2.3. Struktura rodziny norm…

Rachunek kosztów jakości

Przez administrator

Wstęp …………1 Koszty jakości………… 2 Rachunek kosztów jakości………… 2 Wprowadzenie kosztów jakości w przedsiębiorstwie………… 4 Klasyfikacja kosztów jakości………… 6 Zastosowanie rachunku kosztów jakości …………8 Bibliografia………… 13

Czynniki oporu wobec zmian i sposoby radzenia sobie z nimi na przykładzie wdrożenia systemu zarządzania jakością w spółce XYZ S.A.

Przez administrator

1.Wstęp 1.1.Geneza pracy……… 2 1.2.Cel pracy ………2 1.3.Teza pracy……… 2 1.4.Zakres Pracy……… 2 2.Przyczyny oporu wobec zmian 2.1.Indywidualne przyczyny oporu……… 3 2.2.Bariery zmian organizacyjnych ………3 2.3.Opór wobec zmian związany z wdrożeniem systemu zarządzania jakością ………3 3.Metody radzenia sobie z oporem wobec zmian 3.1. Zarządzanie procesowe…………

Standardy jakości świadczonych usług na przykładzie Szpitala Specjalistycznego św. Łukasza w Końskich

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Rynek usług medycznych 1.1. Specyfika rynku usług medycznych 1.2. Popyt, podaż oraz wycena usług medycznych 1.3. Źródła finansowania usług medycznych Rozdział II Jakość usług medycznych 2.1 Pojęcie jakości w usługach medycznych 2.2 Metodologiczne aspekty pomiaru jakości usług medycznych 2.3 Metody pomiaru jakości…

Wpływ obsługi na zachowania i lojalność klienta na przykładzie banku

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I Obsługa klienta jako podstawowy wyznacznik jakości usług bankowych 1.1. Pojęcie i rodzaje usług bankowych……….4 1.2. Pojęcie i klasyfikacja jakości ……….10 1.3. Czynniki kształtujące jakość usług bankowych ………. 15 1.4. Znaczenie obsługi w nowoczesnym marketingu ……….21 Rozdział II Zachowania klientów. 2.1. Zakres pojęcia…

Ocena skuteczności systemu zarządzania jakością w firmie XYZ w sp. z o.o. przez pracowników.

Przez administrator

Wstęp……… 4 Rozdział I Pojęcie i istota jakości. 1.1. Podstawowa definicja jakości ………….6 1.2. TQM – filozofia, zasady ………….12 1.3. Twórcy TQM ………….16 Rozdział II Budowanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normami ISO serii 9000 2.1. Geneza norm jakościowych ………….20 2.2. Zarządzanie jakością zgodnie z…

Badania satysfakcji klienta w przedsiębiorstwie motoryzacyjnym wykorzystując metodę Servqual.

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział 1 Satysfakcja klienta i metody jej pomiaru 1.1 Pojęcie i istota satysfakcji klienta……… 3 1.2 Klasyfikacja metod pomiaru zadowolenia klientów……… 9 1.3 Istota metody SERVQUAL ………16 Rozdział 2 Charakterystyka branży motoryzacyjnej 2.1 Rys historyczny przemysłu motoryzacyjnego ………24 2.2 Branża motoryzacyjna w Polsce ………31…

Ocena systemu zarządzania jakością w służbie zdrowia.

Przez administrator

Wstęp………..4 Rozdział I Jakość w usługach medycznych 1. Jakość w służbie zdrowia……….. 6 1.1. Jakość widziana oczami pacjenta……….. 8 1.2. Jakość świadczeń zdrowotnych ………..10 2. Zapewnienie jakości……….. 12 2.1. Formy zapewnienia jakości w służbie zdrowia ………..13 2.2. Zapewnienie jakości przez personel medyczny ………..14 3. Metody…

Wdrożenie certyfikacji systemu zarządzania jakością dla branży motoryzacyjnej ISO/TS 16949:2009 w Airon Investment.

Przez administrator

Wstęp…………3 Rozdział 1 Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie 1.1. Istota jakości – geneza, definicje, teorie…………4 1.2. Zarządzanie jakością (cele, metody)…………8 1.3. Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie…………15 1.4. Kontrola jakości w przedsiębiorstwie i jej utrzymywanie…………19 Rozdział 2 Charakterystyka branży motoryzacyjnej 2.1. Stacjonarne modele autoregresyjne…………66 2.1.1. Identyfikowanie rzędu…

Analiza i ocena skuteczności funkcjonowania systemu zarządzania jakością w administracji publicznej na podstawie Urzędu Miasta w Jastrzębiu- Zdroju

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Wdrażanie systemu zarządzania jakością w administracji publicznej. 1.1.Jakość w administracji publicznej………..3 1.1.1.Pojęcie jakości………..5 1.1.2.Podstawowe wiadomości związane z zarządzaniem jakością………..7 1.1.3.Filozofia Deminga………..11 1.2.System TQM………..24 1.2.1.Definicje TQM………..27 1.2.2.Filozofia, zasady i pojęcia TQM………..29 1.2.3.Ogólne zasady kompleksowego zarządzania jakością………..32 1.2.4.Istota i modele TQM………..33 Rozdział II System…

System zarządzania jakością w logistyce na przykładzie producenta piwa

Przez administrator

Wstęp………1 Rozdział I Rola i istota jakości w logistyce przedsiębiorstw 1.1 Jakość jako element logistyki ………3 1.2 Wybrane instrumenty zarządzania jakością……… 5 1.3 Przegląd systemów zarządzania jakością ………16 Rozdział II Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ 2.1 Rynek piwa w Polsce ………21 2.2 Analiza struktury organizacyjnej XYZ……… 25…