Wstęp……..4 Rozdział 1. Wpływ reklamy na postepowanie konsumenta na rynku………5 1.1 Polityka promocji jako element marketingu mix 1.2 Wybór rynku docelowego 1.3 Ustalanie celów reklamy 1.4 Wybór mediów 1.5 Proces podejmowania decyzji 1.6 Reklama a postepowanie konsumentów na rynku Rozdział 2. Tworzenie przekazów reklamy telewizyjnej…………21 2.1 Tworzenie przekazu reklamowego 2.2 Przekaz reklamowy jako komunikat naklaniajacy 2.3 Retoryka reklamy 2.4 Środki wyrazu reklamy telewizyjnej 2.5 Obrazy, slowa, dzwiek 2.6 Ukryta perswazja 2.7 Odbiorcy w reklamie Rozdział 3. Czynniki psychologiczne wpływajace na decyzje jednostki dotyczace dokonywania zakupów………..37 3.1 Prawidlowosci psychologiczne w zachowaniach konsumpcyjnych zmierzajacych do zaspokojenia indywidualnych potrzeb 3.2 Miejsce potrzeb psychicznych w hierarchii potrzeb czlowieka 3.3 Potrzeby psychiczne wedlug Murray’a 3.4 Mechanizmy obronne Rozdział 4. Elementy osobowosci, do jakich odwoluje sie reklama……….50 4.1 Osobowosc – próba definicji 4.2 Podatnosc na reklame 4.3 Zwiazek funkcji reklamy i poszczególnych cech osobowosci 4.4 Środki masowego przekazu a sposoby oddzialywania reklamy 4.5 Wpływ reklamy na podswiadomosc 4.6 Cechy przekazu reklamowego wpływajace na poszczególne elementy ·· osobowosci 4.7 Elementy zachowan społecznych wykorzystywane w reklamie Rozdział 5. Potrzeby psychiczne jako podstawa kształtowania przekazów reklamy telewizyjnej……….57 5.1 Material, metody i sposoby badania 5.2 Analiza apeli wystepujacych w przekazach reklamowych Wnioski………101 Bibliografia……..104 Uwaga: W pracy nie ma przypisów.