Wstęp Rozdział I. Znaczenie przemyslu turystycznego s skali globalnej 1.1 Przychody z turystyki na swiecie 1.2 Procent zatrudnionych w sektorze turystycznym na swiecie 1.3 Kraje o znaczacej roli przemyslu turystycznego 1.4 Top Tourism Earners, Top Tourism Spenders, Top Five Tourism Destinations 1.5 Lista najwiekszych graczy (Key Players) 1.5.1 Sieci hotelowe 1.5.2 Tour – operatorzy 1.5.3 Atrakcje turystyczne na swiecie 1.5.4 Alianse lotnicze 1.5.5 Tanie linie lotnicze 1.5.6 Linie statków pasazerskich 1.5.7 Systemy rezerwacji 1.5.8 Sieci barów szybkiej obslugi – Fast-food 1.5.9 Wypozyczalnie samochodów – Car Rentals 1.6 Trendy w swiatowym turyzmie – popyt, podaz, turyzm zrównowazony. 1.7 Integracja pionowa i pozioma w turystyce 1.8 Zagrozenia turystyki swiatowej Rozdział II. Znaczenie przemyslu turystycznego w Polsce 2.1 Liczba osób zatrudnionych w sektorze turystyki 2.2 Procent PKB (Produkt Krajowy Brutto) 2.3 Turysci zagraniczni i przychody z turystyki przyjazdowej za ostatnie 3 lata 2.4 Prognoza na najblizsze 3 lata w turystyce 2.5 Glówni gracze 2.5.1 Wiodace sieci hotelowe 2.5.2 Tour – operatorzy w Polsce 2.5.3 Sieci barów szybkiej obslugi – Fast-food 2.5.4 Polskie Linie Lotnicze LOT 2.5.5 Tanie linie lotnicze 2.5.6 Wypozyczalnie samochodów 2.6 Atrakcje i atuty w Polsce 2.7 Ocena turystyki w Polsce po wejściu do UE – szanse i zagrozenia Rozdział III. Szacunki przychodów z turystyki na przykładzie Torunia. 3.1 Ilosc turystów odwiedzajacych dana miejscowosc 3.2 Obiekty noclegowe 3.3 Teatry, instytucje muzyczne 3.4 Muzea, planetarium 3.5 Instytucje i stowarzyszenia oraz kluby 3.6 Glówne motywy przyjazdu 3.7 Wielkosc i struktura wydatków 3.8 Gastronomia 3.9 Atrakcje turystyczne 3.10 Imprezy kulturalne 3.11 Kina, planetarium 3.12 Baza sportowo-rekreacyjna Rozdział IV. Zarys koncepcji, pomyslu, idei nowego produktu turystycznego. Bibliografia Spis tabel Slowniczek